اشتیاق

طبقه بندی موضوعی

1. سخنان رهبر غیور انقلاب باید با هدف ایجاد آرامش برای مردمی که با نگرانی و اضطراب، منتظر بازگشت حجاج خود هستند و در این چند روز، نهایت حیوان صفتی را از سعودی ها و انفعال را از مسئولین داخلی خودمان دیده اند، باید تحلیل کرد.

2. همچنین این سخنان پر صلابت، برای حجاجی که در حال حاضر در عربستان هستند، موجب تسلی خاطر، آرامش و امنیت روانی است چون از چنین حکومت سفاکی هر احتمال دیگری در خصوص حجاج باقی مانده، محتمل است.

3. وزیر بهداشت دولت یازدهم در حالی به عربستان رفت که ظریف خودش می گوید برای گرفتن ویزای وزرای دولت یازدهم، چهاربار با وزیر خارجه سعودی تماس گرفتم ولی او همکاری نکرد، تازه این وزیر سعودی در سخنی توهین آمیز خطاب به روحانی می گوید که او باید آخرین نفری باشد که در باره سلامت حجاج سخن می گوید! و البته هیچ پاسخ محکمی نمی شنود چرا که وزیر خارجه ما در حال گرفتن عکس سلفی با اوباماست!
قطعا سخن پر صلابت امروز امام خامنه ای به مدد وزیری خواهد آمد که بعد از کارشکنی چند روزه سعودی ها توانسته برای پیگیری وضعیت حجاج مصدوم و شهدای مظلوم و انتقال آنها به ایران، پشت میز مذاکره با سعودی ها بنشیند.

نکته بدیهی: اقتدار یک نظام بدون تردید برای یک ملت مهمتر از شکم است، اقتدار همان چیزی است که به بهانه برجام در این دوسال هدف گرفته شد و همواره رهبر انقلاب یه مناسبت های مختلف برای بازسازی آن به میدان آمده اند.

نتیجه: رفتار با هیات ایرانی و دولت یازدهم، اولین نتیجه پذیرش ذلت در برجام است. برجام هیچ تاثیری در منطقه نخواهد داشت، اما غرش امروز امام خامنه ای قطعا اوضاع منطقه را تغییر خواهد داد.

حرف دل:
اگر آن شیخ وهابی به درد آرد دل رهبر؛
 به قصد حنجرش بندیم همه سربندها بر سر؛
همان سربند یا زهرا که گر بندیم به پیشانی؛
شویم آتش؛ شویم باروت؛ شویم قاسم سلیمانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی