اشتیاق

طبقه بندی موضوعی

گفتگوی صابرنیوز با شاهدان عینی حمله به تحصن قم
از پاره کردن عکس رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) تا کتک زدن طلاب و هتک حرمت به بانوان محجبه


تعدادی از فجایعی را که این افراد در تحصن قم بوجود آوردند در اینجا نام می بریم: 1. پاره کردن عکس رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) و کاغذهایی که جملات آنها بر روی آن نوشته شده بود2. هتک حرمت به لباس روحانیت 3. کتک زدن روحانیون 4. سوار کردن روحانیون به ماشین نیروی انتظامی که ویژه امنیت اخلاقی است5. وارد کردن ماشین های نیروی انتظامی در حرم حضرت معصومه(س)...

 

گروه سیاس صابرنیوز: در چند روز گذشته تحصن هایی در تهران و قم توسط نیروهای ارزشی در مخالفت با مسئله برجام صورت گرفت و تحصن تهران بعد از پیام رهبر معظم انقلاب به خوبی پایان یافت . طلابی که در قم در حرم حضرت معصومه (س) و صحن مسجد اعظم متحصن بودند بعد از اینکه متوجه شدند که رهبر معظم انقلاب به تحصن کنندگان تهران پیامی داده اند و تحصن تهران پایان یافته است در حال تدبیر بودند که چگونه تحصن قم را به بهترین شکل به پایان برسانند که حادثه ای رخ داد که نه تنها دل هر نیروی انقلابی و ارزشی را به درد می آورد بلکه دل هر فرد شیعه،مسلمان و انسانی را به درد می آورد.

 

 

 


 صابرنیوز در اینجا یاد آور می شود که هیچ واجبی بالاتر از حفظ جمهوری اسلامی و دست آوردهای آن نیست و نقاط قوت جمهوری اسلامی بسیار بیش از نقاط ضعف آن است و هر گونه سیاه نمایی و اغراق گویی در نقاط ضعف حرام شرعی است اما بر هیچ نیروی ارزشی و دلسوز انقلاب اسلامی پوشیده نیست که اگر جلوی این نقاط ضعف گرفته نشود و آنها را نقد نکنیم به سرعت به نقاط مثبت هم منتقل می شود و جای آنها را می گیرند. توهین به مقام ولی فقیه، جایگاه روحانیت و زن و ناموس شیعه از خطوط قرمزی است که به هیچ وجه از آن کوتاه نمی آییم و با مسببان آن باید برخورد سختی صورت بگیرد. همچنین طلاب و فضلای حوزه علمیه پیگیر مجازات عاملان این بی حرمتی هستند.


 دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی همیشه خوش درخشیدند و باعث افتخار نظام اسلامی بوده اند اما رفتار ناشایست تعداد انگشت شماری از مامورین با روحانیون متحصن در قم که در ادامه شرح آن خواهد آمد، باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد و افرادی که در این موضوع خطایی انجام داده اند مجازات شوند.

 برخورد زشت، زننده وفاجعه آمیز تعداد انگشت شماری از مامورین امنیتی با تحصن کنندگان قم که بخش اصلی آنها روحانیون، جانبازان و خانواده شهدا بوند، فاجعه بزرگی را بوجود آورد.


 تعدادی از فجایعی را که این افراد در تحصن قم بوجود آوردند در اینجا نام می بریم: 1. پاره کردن عکس رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) و کاغذهایی که جملات آنها بر روی آن نوشته شده بود2. هتک حرمت به لباس روحانیت 3. کتک زدن روحانیون 4. سوار کردن روحانیون به ماشین نیروی انتظامی که ویژه امنیت اخلاقی است5. وارد کردن ماشین های نیروی انتظامی در حرم حضرت معصومه(س)6. توهین کردن به روحانیون 7.کتک زدن خانمهای حاضر در تحصن 8. فحاشی به خانمها 9. کنار رفتن حجاب و لباس برخی از زنان عفیفه و محجبه در حین کتک خوردن و دستگیر شدن توسط ماموران 10. و....


 صابرنیوز به سراغ یکی از دستگیر شدگان این حادثه و یکی از شاهدان عینی ماجرا رفت تا طی مصاحبه ای با افراد دستگیر شده در تحصن و شاهدان عینی از اصل ماجرا بدون هیچ واسطه ای با خبر شود.


 این دو فردی که حاضر به مصاحبه با صابرنیوز شدند از طلاب و نیروهای ارزشی هستند که همیشه برای انقلاب اسلامی هزینه داده اند و پای آرمانها بوده اند و انقلابی و متدین بودن آنها بر هیچ یک از انقلابیون قم پوشیده نیست. اما به خاطر مشکلاتی که بعد از انتشار مصاحبه ممکن بود برای آنها رخ دهد از ذکر نام آنها خودداری و در صابرنیوز محفوظ خواهد بود.

 

 

 


 گفتگوی صابرنیوز با روحانی دستگیر شده در تحصن قم:


 روحانی دستگیر شده در تحصن قم و از مسئولین تحصن در گفتگو با صابرنیوز اینگونه بیان داشت:


 در سه روزی که تحصن در صحن مسجد اعظم حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با تمام توان کار را با عقلانیت، منطق و ادب پیش بردیم و جایگاه روحانیت و مکان برگزاری تحصن هم اجازه خلاف آن را نمی داد. جمع تحصن کنندگان هم طلاب، جانبازان و خانواده شهدا بودند. در طول مدت تحصن با تولیت مسجد اعظم آیت الله علوی در ارتباط بودیم و ایشان با رفتاری خوش پذیرای تحصن کنندگان بودند. آیت الله علوی می گفتند که چند بار از جاهای مختلف آمده اند به بنده گفته اند که به تحصن کنندگان بگویید از مسجد اعظم بروند و تحصن را پایان دهند اما بنده (آیت الله علوی) به آنها میگفتم حجت شرعی ندارم که به آنها بگویم بروید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی