اشتیاق

طبقه بندی موضوعی

🔵🔴تزویر از درون نظام چرا؟🔴🔵█

دیوارنویسی

چند روزی است که عده ای در سطح شهر راه افتاده و به فرموده شعارهای مرگ بر آمریکا را پاک می کنند!!! تا شاید به این ترتیب دل شیطان بزرگ با ما مهربان شده و از سر تقصیرهای ۳۷ ساله ی ما بگذرد چرا که رسماً از دولت ما خواسته که شعار مرگ بر آمریکا از دیوارها و زبانها و بطور کلی از فرهنگ ما بکلی پاک شده و خاطره ی ۷۰ سال دنائت و شیطان صفتی و شرارت و فریبکاری و کشتار و تجاوز و... به این سرزمین از ذهن مردم ایران زدوده شود و ما به یکباره تسلیم باج خواهی و زورگویی شیطان بزرگ (و به قول بعضی ها کدخدا) شویم.

این شعار شما را یاد چه زمانی می اندازد؟


نسل اول انقلاب خوب یادشان هست این شعار را....

"ننگ با رنگ پاک نمی شود"

و امروز
و در حکومت اسلامی و در سایه سار نخل ولایت ;

شاهدیم که دولت یازدهم برای تعجیل در رابطه با شیطان بزرگ:

۱ - با پیشانی بند (ببخشید با دهان بند) بنفش ، دهان منتقدین را می بندند که چرا سخنی می گویید که کدخدا را عصبانی کند و مسیر برجام و رابطه با شیطان بزرگ (ببخشد; کدخدا) به خطر بیفتد.

۲ - در مقابل سفارت مادر شیطان بزرگ (انگل استان) معترضان به بازگشایی سفارت مادر شیطان را ضرب و شتم کرده و وقیحانه چادر و حجاب از سر زن مسلمان انقلابی می کشند و ظاهراً غیرتی به جوش نمی آید.

۳ - یک لشگر قلم و رنگ بدست راه انداخته و در سطح شهر شعار مرگ بر امربکا را پاک می کنند.

۴ - کاش فقط شعار مرگ بر آمریکا را پاک می کردند ، آنان حتی به شعار امام هم تعرض کرده و پاکش کردند ، آنجا که امام سفر کرده ی ما حضرت روح خدا خمینی کبیر سلام الله علیه فرمودند:

"اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و فریاد الله اکبر از گلدسته های مساجد سر دهند ، باز هم شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کنیم زیرا آمریکا شیطان بزرگ است"

مگر نمی شنوند و نمی بینند که :

۱ - اوباما رئیس حکومت شیطان با صراحت تمام از دشمنی با اسلام ناب و انقلابی در ایران می گوید

۲ - شب و روز از تغییر دیگاههای نسل جوان ایران و ضرورت حذف شعار مرگ بر آمریکا و ایجاد رابطه با رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و عدم حمایت از حزب الله می کویند.

۳ - به رسمیت شناختن رژیم کودک کش صهیونیستی و تسلیم بی چون و چرا و ذلیلانه در برابر غرب را شرط اولیه ی برجام می دانند.

۴ - وزیر خارجه انگل ها (مادر شیطان بزرگ) منافقانه در قلب کشور ایران از تغییر رفتار و گفتار دولتمردان ایرانی سخن گفته و مدعی می شود که ما دیگر ایران را دشمن اسرائیل نمی دانیم!!!!؟؟؟ و دریغ از یک تکذیبیه ی خشک و خالی و حتی یک اعتراض ساده.

راستی هیچ فکر کرده ایم که:

★برای ایجاد رابطه با شیطان اگر با پرچم دین آمدند چه کنیم؟

★اگر این بار دشمن با پرچم حضرت سیدالشهدا علیه السلام آمد چه کنیم؟

★اگر این بار قرآن ها را به نی کرده و بر اساس نظریه ی جفری هالورسون ; درست مانند صدر اسلام که امام حسین را خارجی اش خوانده و سپس بدست مسلمانان با لب تشنه ذبحش کردند ، ولایت فقیه را خارجی نامیده و از ضرورت جنگ با ولی خدا گفتند ، چه خواهیم کرد؟

★اگر عوامل دشمن ، خود را پشت رهبری پنهان کرده و به ظاهر از مقام معظم رهبری بگویند و در باطن خنجر به سبنه ی ولی خدا حواله داده و به دنبال دوقطبی سازی و تفرقه میان مردم باشند چه کنیم؟

‌★اگر آنان که تا دیروز بر ولی خدا شمشیر گداخته و زهر آگین کشیده بودند به یکباره خواب نما شده و ولایت را مصادره کرده و خود را حامی ولایت و ما را عوامل دشمن ، کاسبان تحریم ، هم سفره ی اسرائیل و...معرفی کردند چه کنیم؟

★اگر برجام را وسیله ای برای برنده شدن در انتخابات آینده و تحمیل اراده های فتنه جویان سبز اموی کردند چه کنیم؟

آنچه گفتیم و آنچه که نگفتیم باور کنید که فقط مشتی شعار نبود بلکه همه یکسر شعور بوده و واقعیت هایی است که زیر آسمان شهرمان ایران در حال وقوع است و گویی عمده ی خواص در خواب خرس گونه رفته اند.

پس بهوش و بهوش که :

همه ی شواهد و قرائن به روشنی گواهی می دهد که فتنه ی اکبر و موج سوم براندازی از متن دین و از درون حوزه و از عبا و قبا و عمامه شکل گرفته و به سرانگشت هدایت شیطان بزرگ و مادرش (آمریکا و انگل استان) قرار است ما را به جان هم بیاندازند....

ان شاءالله چنین مباد

دوشنبه ۹ شهریور ۹۴

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی